2012/09/27

8 lat !

Mieszkam na polskiej wsi we wschodnich regionach Mazowsza od 8 lat, pomimo nie przeżywania w niej mojego dzieciństwa, utożsamiam się z nią, kocham ją! Od dwóch lat studiuje w Warszawie więc wychodziło, że i wakacje spędzałam w Warszawie, ale nie te. 3 miesiące byłam w domu, początkowo myślałam, że będzie strasznie, początkowo tak było :) Jednak gdy minęły już początki.. było wspaniale :) Moje siły się zregenerowały, umysł zrobił miejsce na przyswajanie nowych rzeczy, jestem gotowa aby wrócić do wielkiego hucznego miasta, ale nie pozwolę się wchłonąć, będę sobą ! Jutro wyjeżdżam, walizki spakowane czekają aby włożyć je do bagażnika i jechać. Dziś starałam się zapamiętać każdą sekundę, każdą chwilę, każdy centymetr, każdy szczegół, miejsca gdzie zawsze czuję się najlepiej. Możliwe, zapewne, że w przyszłości dalekiej bądź bliskiej znajdę inne miejsce, ale ta mała wieś, która liczy około 180 mieszkańców zawsze będzie w mym sercu, dom z numerem 15 będzie moim domem, z którym wiążą się najlepsze chwile w przeciągu 8 lat :)
Rok akademicki zaraz się zacznie, będę miała dużo zajęć i spraw, w związku z tym nie będę mogła wracać do domu tak często jak będę chciała, ale zawsze będę widzieć to miejsce oczami wyobraźni :)


Moja miejscowość nazywa się Izdebki Wąsy i od tej nazwy moi znajomi w czasach licealnych dali mi ksywkę Wąs ;) Dla jednych śmieszne, dla drugich dziwne. Dla mnie?! Normalne, unikatowe, po prostu moje i ich :) Nikt przeważnie nie mówił do mnie po imieniu, Ania, a jak już mówili to wolałam jak zwracali się Anka, zawsze miałam jakąś ksywkę, odpowiadało mi to, a Wąs odpowiada mi najbardziej :) 

KOCHAM WĄSY !   IZDEBKI WĄSY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz