2012/09/25

JESTEŚ BOGIEM !

Byłam dziś w kinie. Niedawno wróciłam. Film oceniam bardzo pozytywnie. Pomimo, że nie jestem zagorzałym fanem tego typu muzyki, uważam, że każdy powinien ten film obejrzeć. Dla fanów Paktofoniki, hip-hopu, Magika, zapewne było to swego rodzaju kultem idola, gdzie łezka aż w oku stanęła, tak myślę, ale szczerze.. to nie wiem.
Dla ludzi, którzy nie czają tematu to film, który mówi o początkach, trudnych początkach artystów, presji otoczenia, chęci wybicia, oszustwie, o po prostu trudnych realiach świata, tamtego świata.
Cytując ostanie zdanie recenzji z filmweb.pl: "Jesteś Bogiem" to film, który ma szanse porwać nie tylko zagorzałych fanów hip-hopu.
I ja się z tym całkowicie zgadzam.
Zapraszam do kin.



Film to moja pasja, mogłabym nie wychodzić z kina i oglądać seans za seansem. Nie pozwala mi na to jednak czas i pieniądze. Ale robię co mogę :) Dlatego plakaty filmowe i ulotki chętnie zabieram do domu, obklejam co mogę i marzę, że w przyszłości, w swoim wielkim domu będę miała takie moje małe kino :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz