2012/09/24

No weź się przedstaw !

Ale jak.. ?
No normalnie :)
Ale się wstydzę..
To przestań :)
Ale, alee..
KONIEC ! Koniec wymówek. No weź się przedstaw !

Zatem mili, przemili, przeuroczy, przezacni internauci nazywam się
god hates fangs i właśnie założyłam bloga. Zapytacie może skąd ta nazwa, to powiem, że to slang z  mojego ulubionego serialu "TrueBlood", polskie tłumaczenie "Czysta krew", który pojawia się we wstępie, przez niektórych początkowo może być niezauważony ale po obejrzeniu 5sezonów i czekając na 6sezon, stwierdzam, że zauważalny jest i dla mnie właśnie stał się ulubionym. Serial powstał na podstawie serii powieści Charlaine Harris, The Southern Vampire Mysteries, opowiadających o koegzystencji wampirów i ludzi w Bon Temps, oczywiście jest fikcją :) Ja jestem jego fanką od początku czyli od 7 września 2008 :) 


Wstęp TrueBlood:


Ufff.. I po ! Zatem czas się pokazać :)






zdjęcia by Konda, właścicielka różowo-pomarańczowych najeczek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz