2012/10/30

siostry!


już zaraz listopad więc ostatnie dni października trzeba wykorzystać jak tylko się da zatem szalone noce trwają:) Moje noce związane są z ludźmi, z którymi przebywam bardzo dużo,a tymi ludźmi to są siostry, siostry bliźniaczki, zacne i porządne panny Ogorzałek, z którymi mieszkam od bieżącego roku akademickiego w Domu Studenckim i znam się od początku mojej kariery na studiach. Muszę powiedzieć, że niby bliźniaczki, nie podobne dla mnie z wyglądu, ale zupełnie inne. Za co je lubię?! Za wszystko! Za to, że możemy słuchać tych samych piosenek w nieskończoność czyli milion razy dziennie, za pyszne gotowanie brokuł i kalafiora, za głupi śmiech na wykładzie gdzie nikt nie wie o co chodzi, za głupie 'o kurwa' jak internet nie chce działać, za seriale i filmy które mogłyby być oglądane noc i dzień przy winku, za kawkę i ciastko którego nie powinniśmy jeść bo zdrowe odżywianie, po prostu za wszystko! A decyzja aby z nimi zamieszkać była jedną z moich lepszych decyzji, choć myślałam, że będzie źle, w sumie może jeszcze być, ale według mnie żadna z Nas do tego nie dopuści, nie może!
Bo Wy wiecie za co :)

Natalia i Daria
 Natalia i Daria
 fotograf Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz