2012/10/02

why ?


 
Nadeszła jesień, trwa i będzie trwać chyba do 22 grudnia, dokładnie nie wiem i nie będę tego sprawdzać, ale nie w tym rzecz, więc nadeszła, a z nią to co lubię najbardziej :)
SERIALE !
Od jesieni zazwyczaj wchodzą nowe sezony seriali, wyjątek TrueBlood, zazwyczaj od października, i właśnie to ten czas, bo właśnie październik i jesień :) Zatem nowe odcinki przybywajcie !! :p
Dużo ludzi nie rozumie mojego zafascynowania serialami, filmami. Mówią, że można robić tyle innych, fajniejszych rzeczy, a ja ciągle oglądam i oglądam i oglądam i oglądam. Szczerze nie interesuje mnie co inni mówią i może można, ale to nie dla mnie. Oglądając serial, film, przenoszę się do innego świata, dosłownie, znikam na czas trwania sensu z mojego życia i przenoszę się tam. Zatem jestem w różnych miejscach, epokach, kulturze, czy to nie lepsze niż być tylko w jednym?! Oczywiście nie przesadzam, wiem, przeważnie, kiedy trzeba przestać i zająć się czymś innym, swoim życiem.
Po tym poście można rozwinąć miliony różnych opinii na mój temat, że nie lubię swojego życia, że nie wiem jak żyć, że nie mam znajomych, że nie wiem co robić dlatego wolę fikcyjny świat. Jedna mała poprawka jak będziecie się zastanawiać, ja nie wolę tych światów bardziej od mojego, ja je po prostu bardzo bardzo bardzo lubię i chcę do nich wracać. Zawsze staram się wyciągnąć z nich wnioski i przenieść je do swojego, prawdziwego życia, które może nie jest tak barwne jak moich serialowych/filmowych bohaterów, bo nie ma w nim wampirów, wróżek, wielkich tajemnic, wyższych sfer, niezmierzonej ilości pieniędzy, którą można wydać etc. Jednak jest miłość, przyjaźń, troska o drugą osobę, pamięć, bezpieczeństwo, szansa na sukces i miliony miliony innych rzeczy, z których może nawet nie zdajemy sobie sprawy :)
Na koniec ode mnie dla Was mała sugestia: oglądajcie seriale/filmy :) Zachęcam, zapraszam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz