2013/02/24

lato ?!

Czy to lato?! No chyba nie bo wiosny nie było.. ale pomimo to na uczelni mamy tzw. 'letni semestr' który zawsze kojarzy się z ciepłem, piwkiem w plenerze, juwenaliami, krótkimi spodenkami, długimi ciepłymi wieczorami, ogniskiem, majówką, sukienką, ale luty nadal trwa!
Jednak zanim będzie lato, to musi być i wiosna, a na wiosnę zawsze dużo zmian jest. Ja już robię przymiarkę kolorów i sprawdzam, w którym będzie mi najlepiej: zielony, czerwony, niebieski, różnokolorowy, jakiś jasny, a to dopiero początek! Może powiecie 'wcześnie jeszcze', ale przecież zimne dni szybko zlecą, ciepłe nastaną, a ja mam być nie przygotowana..?! Tak przecież być nie może! :)
Próbki chorego umysłu znajdziecie niżej, a aby było milej oglądać polecam piosenkę z traileru 3sezonu 'Gry o Tron', premiera 31 marca !!! Już nie mogę się doczekać !! :)



sukienka - sprzed miliona lat
kamizelka - DIY by mom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz