2013/05/21

f^^k! ♥

 Cro 'Hi Kids'
Bastille 'Bad Blood'
Delta Rae 'Bottom of the River'

No to tak: byłam, ale mnie nie było, żyłam, ale jakoś tak zły nastrój cały czas mi doskwierał wiec nie żyłam jak chciałam! Jednakże powiedziałam dość, no bo kurde bez przesady, będę marnować ładną pogodę na jakieś złe humorki?! Bez przesady! Życie jest za krótkie aby się za bardzo przejmować, wyolbrzymiać, denerwować, rozkminiać, trzeba umieć popatrzeć na sytuacje z dwoma krokami z tyłu, lekki dystans musi być! Odgoniłam zatem kolory szarości i świat, mój świat zaczął być taki jaki powinien! Zwariowany! A poza tym mamy maj, miesiąc który zaczął się tygodniem wolności i błogiego lenistwa, ledwo się skończył tydzień leniuchowania, a do Warszawy zawitały Juwenalia, zresztą jak do każdego miasta gdzie są studenci, przepiękny czas dla studentów, czyli każdy weekend i nie tylko: koncerty, grill, piwko z ziomami pod chmurką, śpiewy w autobusie, a raczej darcie ryja i tak w kółko, i w kółko, aż zawroty głowy człowiek dostaje! :) To wszystko sprzyja aby świat trochę powirował i zdążył przed nieustanie zbliżającą się sesją! Trzeba wykorzystywać każdą chwilę życia i być ciekawym świata jednocześnie mając troszeczkę wyjebane! :)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz