2013/06/19

"Grasz o staż" !

Jestem ciotą, nie napisałam o wynikach mojej rozmowy !

Powiem tak: jestem laureatką 18.edycji programu "Grasz o staż" ! 

Na Gali Finałowej, która prowadził Marcin Prokop, być nie mogłam, czego teraz trochę żałuje, rozdawane były dyplomy dla laureatów, mój zostanie przysłany pocztą do domu wiec jak go dostanę, to też się pochwalę :) Uczucie jest zajebiste, skakałam w pokoju do sufitu, a na dworze do gwiazd. Od razu jak się dowiedziałam, wykonałam miliony telefonów. Najlepsza byłą reakcja mojej mamy, która krzyczała mi do słuchawki, mówiąc, że tak czuła i że nie mogło być inaczej bo jestem przecież zajebista :) Szalona mama :) Wszyscy mówili, tak myślałem, tak myślałam, nie mogło być inaczej, czułam/czułem że tak będzie! Kolejny zastrzyk energii w moim życiu! Kolejna przygoda!
Staż będę odbywać w Gdańskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej przez miesiąc, najprawdopodobniej będzie to lipiec, będę się też starać aby sobie przedłużyć na kolejny miesiąc, bo słyszałam, że jest taka możliwość, więc będę walczyć, jak już zaczęłam to będę dalej brnąć w wir walki, nie podam się :) Nie powiem, trochę się boję! A jak im się nie spodobam?! a jak uznają że to był błąd, że mnie wzięli?! A jak, a jak.. a jak wymyślą milion innych powodów?! Następna rzecz: jadę do obcego miasta, którego kompletnie nie znam, będę musiała tam żyć przez miesiąc, może dwa. Naokoło nowe twarze. Trochę to mnie przeraża, ale chyba takie obawy są nieuniknione, ale wierzę, że będzie dobrze!
To, że oni mnie docenili, to że mnie wybrali podniosło moje morale, moje poczucie własnej wartości, dało siłę na dalszą walkę, siłę na dalsze realizowanie projektów, zadań, celów, wyzwań, ktoś w końcu docenił wysiłek, zaangażowanie, pasję i zadowolenie z tego co się robi. Jestem dumna z siebie, bardzo dumna z tego, że spróbowałam, a łzy szczęścia same napływają do oczu! Dzięki temu moje serce rośnie, a dusza się raduje :)

ps. chciałam też podziękować wszystkim, którzy mi pomagali, pomagą, wspierają i po prostu są ze mną :) możecie wpadać do gdańska, ugoszczę Was tam :P


takie połączenie może być mieszanka wybuchową :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz