2013/06/28

sesja

Życie, kto to kurwa w ogóle wymyślił! Nie powiem, od dłuższego bardzo mnie wkurwia, bardzo! Cały czas pod górkę, człowiek się stara, opracowuje plany, analizuje wszystko, tak aby było dobrze, ale nie, wesoło i dobrze to przecież być nie może, musisz mieć kłody pod nogami, z którymi musisz sobie poradzić samemu, bo pomoc nie może być zaakceptowana, bo los na to nie pozwala, a może sam człowiek na to nie pozwala?! Może jednak wszystkie przeciwności losu są wymyślone przez Nas samych, aby człowiek miał na co narzekać?! Może to wszystko siedzi w Nas samych, gdzieś na dnie naszej duszy?! sami tworzymy sobie problemy wiec sami musimy je pokonać, rozwiązać, naprawić, wybrnąć z nich?! Wszystko jest dość skomplikowane, ale to chyba właśnie nazywa się życie, bo ono nie jest wysłane różami, a mogłoby być :) Ale na smutki mam jedno rozwiązanie: muzyka! Człowiek włączy sobie jedną ze swoich ulubionych playlist i się wyłączy od reszty świata i od razu mu lepiej, mi od razu jest lepiej! wczuwam się, śpiewam, gibam! Tak, to pomaga :)
Wspomnienia też są dobrym lekarstwem na smutki :) Zdjęcia stare, nowe, starsze i najstarsze, wszystkie naraz i każde z osobną są tu przedstawione! Wydaję mi się, że z biegiem czasu moje martwienie się o wszystko przybrało na sile, kiedyś było jakoś lżej, mniej problemów, chyba nie, po prostu to było jakoś inaczej. To chyba wiek robi swoje. Jestem młodą 22 letnią dziewczyną, a czuję się jak 36 letnia kobieta po przejściach, to pewnie wpływ sesji, głupia sesja, dobrze, że się kończy :)



2 komentarze:

  1. Wyglądam jak gnom! :D Będzie dobrze Wąsie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobacz jak ja wyglądam :) to jest taki spacer po historii, wszystko musi być :P

    OdpowiedzUsuń