2013/08/25

ludzie ♥


Czas wakacyjny w Gdańsku nieubłaganie przeminął! Praktyki się skończyły, ciepłe dni się skończyły, pieniędzy zabrakło, pora wrócić do domu! Oczywiście zabrakło chęci, czasu, funduszy, pogody, aby zobaczyć i pójść wszędzie gdzie chciałam, gdzie miałam zaplanowane, ale jak pisałam wcześniej - wrócę tam! Zatem wszystko przede mną! Będąc w domu i w trakcie prawie całodniowej podróży, lekko na kacu, człowiek sobie rozmyślał co, jak, gdzie, kiedy, po co, dlaczego, dokąd. Myślał co się działo, kogo spotkał przez te półtorej miesiąca. Muszę szczerze powiedzieć, nikomu nie słodząc, że spotkałam fajnych ludzi. Ludzi, którzy okazali mi wiele sympatii, uprzejmości i nie zrazili się do mojego chorego umysłu! :) Ludzi, z którymi czuję, że będę miała kontakt nie na chwilę, do których będę mogła się odezwać, pojechać. Zdjęcia nie pokarzą ich wszystkich, ale to nie ma znaczenia. Oni tam są, nie wymyśliłam ich, musicie mi uwierzyć na pisane tu słowo! Dzięki Nim mój pobyt w nowym miejscu, w nowym mieście był przyjemny i pełen niespodzianek! Dzięki Nim Gdańsk powita mnie jeszcze nie jeden raz! :)

ps. na zdjęciach to wariatki, z którymi mieszkałam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz