2014/05/19

brno!

i po! i po pierwszej konferencji międzynarodowej! 11th Student Scientific Conference in Brno, Czech Republic! byłam, widziałam, wygłosiłam, bałam się, poznałam fajnych ludzi, nowe miejsca, nowe potrawy, zasmakowałam w czeskim piwie, wydałam kupę hajsu, ogólnie to zobaczyłam i fajnie było! :D
oczywiście gdy prezentowałam swoją pracę byłam bardzo zestresowana, oczywiście od razu po zejściu z mównicy w głowie kłębiły się myśli: 'o boże jak mi fatalnie poszło!', 'po co ja tu przyjechałam?!', 'tylko się ośmieszyłam!'. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że podołałam, może nie tak jak bym tego chciała, ale prawie! Jestem z siebie dumna, bardzo dumna! Moja pierwsza zagraniczna, międzynarodowa konferencja naukowa, pierwszy raz zawsze jest nie taki jaki byśmy chcieli. Teraz może być tylko lepiej, lepiej! Sukces, to jest sukces! Dziękuję University of Defence, Faculty of Military Technology!
kolejny haczyk na mapie odhaczony, czekam na następne :)

ps. Brno jest bardzo ładne! Mam nadzieję, że będę miała okazję tam wrócić!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz