2014/07/15

23!

Co powinnam napisać?! może to, że dziś kończę 23 lata! lubię swoją datę urodzin bo jest w rocznicę Bitwy pod Grunwaldem, jest w środku miesiąca, jest w lipcu, a lipiec to ładniebrzmiący miesiąc :) Co więcej?! chyba to, że nie mam oznaczonych moich urodzin na facebooku, nie obchodzę urodzin, bo trochę nie uznaję tego "święta", oczywiście jest mi bardzo miło jak mi składają życzenia, lubię jak Ci co powinni robią to, Ci najbliżsi, lubię jak rok w rok wzruszam się i prawie płaczę przez telefon :) zawsze jestem zadowolona z moich urodzin! W tym roku jest prawie podobnie. Prawie, ponieważ Ci co myślałam, że zrobią to trochę inaczej, według mnie, olali mnie. Czy jestem smutna?! Nie, po prostu zawiedziona, ponieważ ludzie dla których byłam gotowa poświecić wiele, pokazują, że nigdy na to nie zasługiwali. 

ps. milion kolorów na urodzinki, tak jest jak się gubi non stop skarpetki i nie ma się serca wyrzucić tych pojedynczych :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz