2014/10/28

dawniej.



28 październik - dzień, w którym po pewnym czasie nieobecności wracam!
ze zdwojoną siłą?! nie sądzę. bardziej systematycznie?! nie wiem. częściej?! to na pewno! oprócz wiadomych rzeczy w tym dniu moja młodsza siostra Natalia ma urodzinki, kończy 15lat! :) po ostatnich ciężkich chwilach w moim domu przyda się coś pozytywnego, a takie święto jest mega pozytywne! 
mamy jesień, a ja prezentuje ciepłe chwile w moim życiu czyli letnie chwilę, wieczory, poranki, przechadzki, podróże małe i duże, prezentuje dobre chwile, miłe wspomnienia, pozytywnych ludzi w moim życiu. niektóre rzeczy się pozmieniały, na gorsze?! nie wiem, nie mi to oceniać, życie jest dziwne, wystawia Nas na ciągłe próby, kształtuje charakter. muszę powiedzieć że przez ostatnie miesiące rozszerzyło się moje myślenie, ewoluowało :) może to śmiesznie brzmi, ale to prawda. wcześniej było we mnie dużo gniewu, żalu, złości, smutku oraz pytań: dlaczego? czy naprawdę jestem taka zła? i znów dlaczego? pomimo tego, że nie uzyskałam odpowiedzi na te pytania, zmieniłam podejście, wyciszyłam się. uznałam, że mam tyle mega pozytywnych wspomnień, nie tylko z wakacji, że nie warto trzymać tego żalu, gniewu czy smutku w sobie, trzeba uwolnić te uczucia i zostawić to co dobre - wspomnienia :) jak przeglądacie mojego bloga to widzieliście te wspomnienia, przynajmniej ich część, Ci co są w nich - dziękuję bardzo, one pozwoliły mi być kimś kim jestem teraz, a jestem dobrym człowiekiem! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz