2014/11/24

tańcz, tańcz!

kolejne dni mijają, święta coraz bliżej, wszędzie mikołajkowe czekoladki, choinki, pluszowe świąteczne bałwanki, nieśmiertelna lekko podrasowana reklama coca-coli i tony czekolady wodzą na pokuszenie moje serce, które jest strasznym łasuchem :) dlatego robię zdjęcie i idę dalej, bo patrzenie chwilami wystarczy, ale jak zobaczyłam milkowo-choinkową czekoladę to nie mogłam się powstrzymać :) pewnie do świąt i tak urosnę jeszcze ze dwa rozmiary, trudno się mówi.. ale apropo świąt, to oczywiście zrobiłam sobie już kilka prezentów, które zaprezentuje później, bo ta nasza poczta polska to czasem zawodzi no i jeszcze wszystkiego nie mam :) nie mogę się już doczekać!
ale nie o tym chciałam pisać, ostatnio moim wielkim utrapieniem jest brak internetu w moim kochanym i uroczym akademiku, zatem aby sobie choć trochę z tym poradzić biorę moją nowiutką torbę od @pantuniestal, #bajzel #ład, pakuje mojego laptopa i robię piesze wycieczki w poszukiwaniu dostępu do świata! pokój Koła, biblioteka, znajomi, znów biblioteka, wydział i znów biblioteka! chodzę i poszukuje i jak choć na chwilę się połączę to się cieszę jak dziecko! czy to się uczyć czy odpoczywać internet mi potrzebny i bez niego ani rusz! zaczyna mnie to powoli męczyć, że nie mogę się opatulić w swój ulubiony kocyk i pracować, ale z drugiej strony to może te moje zwiedzanie nie jest takie wcale złe! :) a weekend minął bardzo dobrze! miałam nadgonić kilka rzeczy na uczelnię ale nadgoniłam kontakty międzyludzkie wiec i tak wygrana! muszę powiedzieć, że ostatnio jestem szczęśliwym człowiekiem, fajne uczucie, mam nadzieję, że zostanie ze mną na dłużej! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz