2014/11/03

teraz.

zmieniam się, fryzura to pierwsze co zmieniłam, później zaczęłam gotować, piec, poznawać nowych ludzi, bywać częściej ze starymi, szukać nowych możliwości, wpierać, mieć czasem bardziej wyjebane, dawać z siebie wszystko, a nawet więcej, zatem zaczęłam starać się przekraczać swoje możliwości, szukać siebie, odnajdywać siebie. ostatnio uświadomiłam sobie, że tak naprawdę to nie wiem czego chcę, czego chcę od życia, od siebie, a jak już wiem to się boję, przemawia mną strach, skrywany pod toną innych emocji i złych doświadczeń. staram się przebić przez ten mój mur, ale to wymaga dużo wysiłku, więcej niż na początku myślałam. ehh.. odkąd pamiętam zawsze miałam dużo rozkmin na temat życia.

ps. chyba wybiorę się do psychologa! :)



2 komentarze:

  1. trzymam za Ciebie kciuki :)
    + bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń