2014/12/31

zlepek 2014 ♥

2014 - bardzo burzliwy rok! do najważniejszych wydarzeń można zaliczyć obronę inżyniera, ślub mojej starszej siostry, liczne problemy ze zdrowiem, problemy w domu, które wywołały poważne podziały, strata przyjaciół, a co za tym idzie zmiana środowiska i zyskanie nowych oraz wiele, wiele, wiele innych ważnych i mniej ważnych spraw się wydarzyło!
nie powiem, że ten rok był dla mnie łatwy! nie był i jak patrzę wstecz to kilka rzeczy bym zmieniła, a niektórych nawet przez chwilę żałowałam, ale w tym momencie stwierdzam: że nic się nie dzieje bez przyczyny! stało się, istotne jest co z danej sytuacji wyciągniemy, co zapamiętamy i wprowadzimy w dalsze życie. nie zawsze byłam szczęśliwa, a może nawet mogę użyć stwierdzenia, że przez część roku byłam nieszczęśliwa, zagubiona i tym podobne, wiadomo trzeba się uśmiechać dla ludzi, ciągłe pytania "co Ci jest? co się stało?" jeszcze bardziej by mnie męczyły i wprowadzały w negatywny nastrój! ale, ale, ale koniec już o tym, już za chwilkę, za króciutką będzie 2015 rok i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że przywitam go z uśmiechem nie tylko na ustach, ale i w sercu! bo najważniejsze to by być szczęśliwym pomimo całego gówna które się wokół dzieje! być szczęśliwym!
aaa i dziś pofarbowałam pierwszy raz włosy, zawsze chciałam to zrobić i w końcu zrobiłam, ale spokojnie, kolor nie został diametralnie zmieniony, jestem po prostu bardziej ruda! :) jaka była piosenka roku?! tego nie wiem, ale zawsze mega pozytywnie kojarzy mi się ta.


ps. szczęśliwego nowego 2015 roku!


1 komentarz: