2016/05/27

gdzie jesteś?!

Ania co u Ciebie słychać? gdzie jesteś? co robisz? żyjesz czy umarłaś? minął ponad rok a tu tylko cisza? zapomniałaś o sobie?

chyba trochę zapomniałam, mogłabym się tłumaczyć, szukać wymówek, bo to się stało, bo to mnie przytłoczyło, bo za dużo, bo za mało i milion innych słów, aby sama siebie wybielić. Nie będę tego robić a dalej dzięki pewnym narzędziom, w tym ten blog ;) szukać siebie i własnego szczęśliwego ja!
Minionego czasu nie da się opisać w skrócie wiec po prostu zacznę od teraz!

Obecnie jestem w domku :) chilluje od zgiełku wielkiego miasta, planuje kolejne dni, organizuje sobie troszkę miesiąc czerwiec, powoli powracam do swojego własnego ja, które bardzo lubię :) a na dodatek kilka zdjęć z tego ponad roku ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz