2017/01/30

powiew lata w środku zimy?!

czy może na odwrót? w środku zimy powiew lata? zresztą jakie to ma znaczenie co, gdzie, kiedy i  jak?! ważne aby wspomnieć ten czas letnio-jesienny, a najbardziej odzwierciedlają to zdjęcia z różnych miejsc i lokalizacji na świecie, no u mnie bardziej chodzi o Polskę ;) w sumie to czy ja kiedyś nie lubiłam podróżować?! od zawsze lubiłam, a jak patrzę na te przypominjaki letnio-jesienne to od razu uśmiech jest większy i dłuższy i trwalszy i pełniejszy! a dziś na zegarach już godzina 9:13, zimny końcowo-styczniowy poranek w pełni, a ja myślami kilka miesięcy wcześniej, ale spokojnie już wracam do teraźniejszości: praca, studia (ale to już definitywna końcówka), siłownia, wyzwania, podróże małe i duże, no i kilka innych rzeczy i ważnych osób ;) cześć i czołem i kluski z rosołem czyli miłego dnia życzy Aneczka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz